Poslovno svetovanje

Naša ekipa strokovnjakov vam nudi celovito podporo pri vzpostavitvi, implementaciji in vzdrževanju ISO standardov, ki so ključnega pomena za dolgoročno uspešnost vašega podjetja. Ne glede na to, ali želite izboljšati kakovost vaših storitev, zmanjšati vpliv na okolje ali poskrbeti za boljšo varnost in zdravje vaših zaposlenih, vam ponujamo prilagojene rešitve, ki bodo ustrezale vašim specifičnim poslovnim potrebam. S poglobljenim razumevanjem različnih industrij in dolgoletnimi izkušnjami na področju standardizacije, vam pomagamo na poti do skladnosti z mednarodno priznanimi normami.

Pri vzpostavljanju ISO 9001 (sistem vodenja kakovosti) vam pomagamo optimizirati poslovne procese in zagotoviti skladnost z zahtevami kakovosti. Ta standard je zasnovan tako, da povečuje zadovoljstvo strank, saj omogoča boljšo kontrolo nad kakovostjo izdelkov in storitev ter uvaja stalne izboljšave v delovne procese.

Z implementacijo ISO 14001 (sistem ravnanja z okoljem) lahko podjetjem pomagamo pri vzpostavitvi trajnostnih praks, ki zmanjšujejo negativne vplive na okolje. Ta standard omogoča boljše upravljanje virov, zmanjšuje tveganje okoljskih incidentov ter pomaga doseči skladnost z zakonskimi zahtevami in pričakovanji strank glede trajnosti.

Pri uvajanju ISO 45001 (sistem vodenja varnosti in zdravja pri delu) se osredotočamo na izboljšanje varnosti delovnega okolja in zmanjšanje tveganj, povezanih z zdravjem in varnostjo zaposlenih. S tem standardom pomagamo podjetjem zmanjšati število nesreč na delovnem mestu, vzpostaviti učinkovitejše varnostne ukrepe ter izboljšati splošno dobro počutje zaposlenih.

Z našo podporo boste uspešno uvedli in izvajali ISO standarde, kar bo pripomoglo k večji učinkovitosti vaših poslovnih procesov, izboljšanju ugleda vašega podjetja ter povečanju zadovoljstva strank in zaposlenih. Skozi vsak korak postopka – od začetne analize do certificiranja – vam nudimo strokovno pomoč in svetovanje, ki vam bo pomagalo doseči dolgoročne poslovne cilje.

Kako vam lahko pomagamo?

Analiziramo trenutno stanje vašega podjetja in določimo
potrebne korake za vzpostavitev želenih ISO standardov.
Pripravimo dokumentacijo, postopke in smernice, ki
ustrezajo specifičnim potrebam vašega podjetja.
Vzpostavimo učinkovite procese in nudimo svetovanje
pri implementaciji standardov.
Usposabljamo vaše zaposlene za pravilno uporabo in
vzdrževanje sistema.
Vodimo postopek certificiranja in vam pomagamo uspešno
prestati presojo s strani akreditiranih certifikacijskih
organov.

Koraki za vzpostavitev standardov in priprava na certifikacijo

  1. Izpolnitev vprašalnika certifikacijskega organa (npr. SIQ)

Vprašalnik služi kot osnovno sredstvo za predhodno oceno stanja podjetja in pripravo na nadaljnje korake certificiranja. Vprašalnik običajno vsebuje vprašanja glede obstoječih praks kakovosti, procesov v podjetju, obsega uporabe standardov in specifičnih ciljev, ki jih želi podjetje doseči. Ta vprašalnik omogoča certifikacijskemu organu, da pripravi okvirni načrt certifikacije ter določi obseg dela in časovni načrt.

  1. Določitev obsega dela za pripravo na CP1 (Certifikacijsko Presojo 1)

CP1 predstavlja prvo formalno presojo, ki se izvaja po notranji presoji in ko je dokumentacija v veliki meri dokončana. Certifikacijski organ bo med CP1 izvedel pregled dokumentacije, ocenil vašo pripravljenost ter svetoval nadaljnje izboljšave.

  1. Priprava na CP2 (Certifikacijsko Presojo 2)

CP2 je končna certifikacijska presoja, kjer certifikacijski organ oceni praktično izvajanje sistema in skladnost z vsemi zahtevami standarda. Med CP2 se pregleda izvajanje postopkov v praksi, oceni usposobljenost osebja ter preveri, ali so standardi ustrezno integrirani v vsakodnevne operacije.

  1. Zaključek certifikacijskega procesa

Po uspešno izvedeni CP2 presoji bo certifikacijski organ izdal certifikat o skladnosti. Po pridobitvi certifikata bo podjetje moralo vzdrževati sistem z rednimi notranjimi presojami in sodelovanjem v nadzornih presojah. Za zagotavljanje skladnosti v prihodnje je priporočljivo, da vzpostavite sistem za stalno spremljanje, izvajate redne treninge in spodbujate kulturo kakovosti.